28 September

Nu skall jag åter skriva i min blogg igen, det har inte blivit så nu när Fredrik har kommit ^^. Har ägnat all min tid åt honom. Är så glad att han är här!
Nu har jag precis lyckats bita honom (hoppsan) i en brottnings match.

Lördags:
Jag åkte till Basel för att möta honom. det kändes som en evighets resa. Lyckades dock missa en tram och därmed missa ett tåg men jag kom inte fram alltför sent. Han fick vänta i ca 20 min för att han kom fram 20 min för tidigt än beräknat. Otur!!
Väl hemma satte vi på en film, det blev Låt den rätte komma in. Precis den boken läser jag just nu, men vägrade vänta. Den var bra, men samtidigt en liten besvikelse eftersom mycket inte är med och beskrivs annorlunda. Men vad kan man vänta sig. Kolla filmen innan ni läser boken i alllafall.

Söndag:
Vi vaknade sent och efter frukosten tog vi en promenad ner till flygplatsen där vi köpte glass och godis. Det vart mumsigt!
Sedan kollade vi en film innan vi sedan somnade. Denna gången blev det Shaun of the dead.
Jag lärde bland annat fredrik ett nytt ord igår. Unpossible. Tills han skrattade åt mig och sa att han aldrig hört det ordet innan. Ordet jag sökte var impossible.

Idag:
Morgonen började klockan 05.40 då jag skulle skjutsa min aupair mamma till gümligen. Hon skulle till sverige idag och skulle åka tidigt.
Därefter lite mer sömn sedan 06.50 ska man upp och väcka barnen och dra dem till skolan.
Nu har fredrik och jag kommit hem från en handlingsdag i Worb. Handlade lite mat och andra nödvändigheter. Fredrik körde faktiskt tillbaka hem från worb. Han var superglad och tyckte det var häfftigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0