3 September

Det är jättetråkigt väder idag !! :(

Idag har jag fått tummen ur ***** och sökt en massa jobb härifrån. Både via mejl och via brev. Jag känner mig lite sliten efter det nu. Det ta en massa kraft att skriva och hela tiden vara fokuserad så man inte missar något i varje ansökan.
Efter lunchen nu, satt jag och funderade på om jag vill plugga vidare och vad jag ska välja. Nu är jag väldigt inriktad på att bli inköpare i ett företag för att sedan jobba mig vidare som designer. Jag tror att jag ska fortsätta med och mejla folk angående det nu, jag har inget bättre för mig ändå.
Hoppas ni har det bra där hemma, idag har jag en liten depp-dag men det är nog för att jag ska vara själv med barnen från och med imon till på onsdag. Men tur är att Ida, nya aupairen, vill komma över och hälsa på.
Sedan när onsdag kommit då är det bara en helg till där jag skall vara själv med barnen och sedan är det bara 1,5 vecka till fredrik kommer.

Ta hand om Er och jag tänker på Er jättemycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0