30 September

Idag vaknade jag upp väldigt trött efter gårdagens film, det blev Star Trek. Den nyaste biofilmen.
Upp och väcka pojken ur sin dvala. Brukar gå kanonbra med lite bamse läsande och därefter frukost. Det är alltid lika gott.
Efter lämning så var jag åter hemma igen och bara drogs tillbaka till sängs, jag tänkte "bara 30 minuters sömn till"
blev dock 2 timmar och en kvart. Inte riktigt vad min plan var, hoppsan!
Dagens plan var att åka till Gurten men efter denna sena sovmorgon så skjuts det upp till imon istället. Så idag gick vi en promenad och åt en god lunch tillsammans och en efterrätt med krakulerade muffins med grädde på. Hur gott låter inte det :P

Imorgon siktar vi mot Gurten!
På fredag siktar vi mot West Side!

                                                              En tur vid Berns flygplats.
                                                        Under dagen blev vi förföljda av
                                          en katt och fick se en såkallad "landning" av en luftballong,
                                                   Vet faktiskt inte alls vad den sysslade med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0