4 September

Vilken dag !
Jag har mest legat hemma försjunken i mina egna tankar, räknat dagar, räknat dagar och räknat dagar.
21 dagar tills fredrik kommer sedan blir det bara 10-siffrigt så det blir närmare hela tiden.

Idag hem efter att ha lämnat aupair pappan i Gümligen vid tåget. Körde jag ut till en korsning och bilen framför mig kan inte komma ut för att en bil försökt svänga in i vår utfart. Den bilen får backa och ta sig in på andra sidam. Kan vara lätt hänt ibland MEN personen i frågan satt med en cigarett i munnen och såg inte alls stressad eller chockad ut. Tog det i sin tagt med ett konstigt uttryck. Kan personen ha varit påverkad? usch!

Sedan efter bara 10 min åkte jag tillbaka för att hämta äldsta barnet från swimsqouad, då jag blev stående i en annan korsning där bilar var på led framför mig. Det var höger regeln och alla väntar på att trammen skall åka förbi, det var nämligen rött. Men tro ni inte att en dam hoppar ut ur sin bil och knackar på min ruta och skricker åt mig. Ingen aning vad hon skrek om. Hon kör sedan om mig och kör åt höger. Jag skulle åt vänster där spåret visade rött. Hur funtad får man vara. Hon tyckte jag skulle flytta på mig för att hon skulle komma ut. Hur faan skulle jag kunna flytta på mig när jag inte kom fram utan att blockera vägen, eller svänga åt FEL håll. HALLÅÅÅ!!
HUr får folk körkort!?

Nu sitter jag med magen helt full med en pizza och en diam. uscha! man känner sig verkligen gravid!
Jag tänkte gå upp igen för att kolla på Mamma Mia med barnen. Sista filmen innan läggdags. Vi kollade på Happy Feet innan men den var så kort.

Ha en underbar fredag! Gör inget som jag inte skulle göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0