7 September

(La precis upp ett inlägg men tydligen var jag inte inloggad så nu måste jag skriva om allt igen)

Morgonen gick verkligen bra idag, då tänker jag på att väckningen av barnen gick fantastiskt bra. Sedan for vi iväg till skolan och jag lämnade dem och tog mig hem igen. Skötte snabbt tömning av soppor och tvätt och gav mig iväg på en joggingtur i skogen längs med Aare.
Tanken var sedan att jag skulle till Worb för att handla, men tiden gick när jag kom hem och det orkades inte med.
Trots att jag satt här hela dagen och tog det lugnt så kände jag mig mer ensam än vad jag tidigare känt.
De blir en annan sorts tystnad när Aupair-föräldrarna är borta. Inte för att jag umgås med dem varje dag men man hör när de pysslar med sitt. Nu ersätter jag det ljudet med musik på hög nivå.
Idag var extra jobbigt för att jag hade ingen person på datorn att prata med. Jag sitter nämligen non-stop vid datorn och svara snabbt. Men därför är det nog jobbigt med.

Hoppas ni hade en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0