8 September

Har precis ätit upp min pizzabit till lunch. Inte gott men det funkar. Ibland behöver jag äta upp det som finns som rest i kylskåpet. Tidigare idag var jag i stan och köpte en grön blus och svarta blanka leggins, båda från H&M.
Sedan gick jag in till Dosenbach och såg ett par fräcka bruna skor som jag provade och gick några meter för att känna hur de satt. Då, i ögonvrån ser jag ett par svarta skor med dragkedja!! Hur fina som helst och inte dyra, perfekta till hösten och dess tråkighet.
De kostade bara 59,90 CHF vilket motsvarar unngefär 420 kronor. Alltså ingenting för ett par sånna skor!!
Tog en massa bilder nu på min nya garderob :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0