9 September

Åhh, jag blir så avundsjuk på de som festar. Så lätt för dem att bestämma och bara gå ut. Här är det inte så lätt att göra det, med språk och kulturer. Man vet aldrig vem man möter!
Men jag är riktigt sugen på att gå ut en kväll, på en tyst liten bar, och slå sig ner och känna hur skönt det är att unna sig en drink eller två.

Idag har jag köpt ett par skor till ^^. Jag blir aldrig nöjd. . eller jag blir mer lycklig! Nu har jag köpt mig ett par skor som är jättesnygga. Hittade dem på Vivistyle men såg att de fanns på tredera. Dock så var de tydligen trasiga här och var. Därför beslutade jag att köpa helt nya.
Jag tror jag inte kommer ångra mitt köp iaf.





Nu måste jag kila upp och lägga grabbarna annars kan de spela i timmar. Nu ett steg in i BAMSES värld!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0