9 September

USCH!!
Vilken början på en dag. Först av allt så skulle jag upp för att väcka barnen, har blivit väldigt mysigt att göra det för de vill mest kramas och mysa.
Efter drop-off:en i skolan begav jag mig till Gümligen, Migros, för att handla bröd och apelsinmarmelad, den vi hade luktade illa.
Hemma var det dags att börja städa hela huset på ungefär 1 timme, fruktansvärt jobbigt. Sedan en tur i skogen, det tog runt 1 timme med, blev väldigt stressig när klockan var 12 och jag skulle vara hos Nina klockan 13.
Jag hade inte heller hunnit äta lunch. Det blev en snabb omelett och sedan slänga sig på cyklen och åka dit.
Kände mig riktigt yr i huvudet när jag var framme efter all stress och motion.

Nu är jag hemma igen och har hämtat barnen och ska snart laga mat, så nu är jag kan jag slappna av.
Men min hand är inte bättre, fortfarande i vissa lägen så gör det jätteont i handen. Vet verkligen inte vad det är!


Dagens middag, en egen påhitad paj med räkor och annat gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0