Outfit



Efter flera tusen ombyten fann jag en som jag tillslut valde och tiden innan jag började var knappt. Jag satte ett språng efter detta foto mot dörren och slängde mig på cykeln för att börja jobba.
Mina dagar är likadana varje dag.
Jag sätter alltid klockan på att ringa 2 timmar och 15 minuter innan min arbets-start. Det betyder att de 15 minuterna snoozar jag på :D därefter vill jag ha en lugn frukost så därför brukar min frukost var mellan 20 - 30 minuter.
För mig är det, det viktigaste målet och godaste målet på dagen.
Sen har jag tid till att göra mig iordning eller om jag vill ta en promenad innan jobbet eller vad jag nu vill göra innan jag börjar jobba.

Men jag räknar alltid med att flera klädbyten kommer ske. Sån är jag :D

Hur ser er morgon ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0