Spets och perfekta byxor

Va på Hansa city med min lillasyster och fyndade. En spets bolero som jag varit på jakt efter som jag sett via en blogg. Den hittade jag inne på Cassels. Som förövrigt jag var inne i för sörsta gången.
Sedan var det tänkt att jag skulle köpt mig ett par jeans och lite till på Gina Tricot men inget passade och jag fick en liten ledsen min. På vägen ut från Hansa fanns en sista butik nämligen MQ. Jag brukar inte hitta så mycket där men ett par byxor jag högg tag i var ett par svarta byxor. På med dem i provrummet och de va som gjorda för mig.
Det är nämligen så att jag har knappt några höfter, och min längd försvårar alltid byxornas längd.
Dessa var skurna att det ser ut som om jag har höfter och längden på dem är som gjorde för mig.
Troligen är ska byxorna vara lite kortare på längre människor men det skiter jag i.

Min dag absolut !!!
YEAH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0