En aktiv torsdag

Nu i flera dagar har jag kommit in i en rutin där jag går ut och går varje dag och främst på morgonen.
Idag gick jag bland annat ner till vattnet vid Stensö och satte mig på en av bryggorna. Det var så härligt att sitta i solen, man tröttnar bara på att se all is i vattnet men man kan inte få allt.


Senare under dagen gjorde jag klart det sista för presentkorten så nu hoppas jag bara att Stig är nöjd med renrtitningarna av de två olika presentkorten.
(jag vet inte om jag kan visa dem än, istället väntar jag till att ta kort på dem efter att allt är tryckt)


Ikväll var det även planerat att hälsa på Felicia i sin lägenhet i oxhagen för att fika. Jag och Christin åkte dit med blommor och kakor som jag bakat under dagen i brist på annat.
VILKEN SJUKT MYSIG LÄGENHET HON HADE!!!
En tre som hon delade med sin kompis och den var nyrenorevad och stor. Det var att jag satt och drömmde mig bort. Vi får se vad som händer nu i höst/vinter. För då skall jag leta på allvar efter en till mig.



- Översta bilden: Min härligt goda frukost. Älskar att äta stadigt och mycket på morgonen.

- Nedersta bildern: Så här såg mina bakade muffins ut.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0