En ledig dag på stan

Idag har jag varit ledig från jobbet men hälsade dock på¨och gick sedan vidare för att shoppa och fynda.
Trots att jag var på stan i några timmar så lyckas man alltid att glömma något som man skulle ha.
Men det jag köpte idag var jag väldigt nöjd med och tror jag kommer bli perfekta på mig.
När jag sedan kom hem vatt jag ganska hungrig så jag gjorde lite pyttipanna som jag hittade i frysen. Det är ju så himmla gott !!
När maten var på bordet passade jag på att läsa lite tidning och hittade en gullig artikel där ett litet lamm som blivit avvisad av tackan fick följa med familjens man på jobbet. För att han skulle kunna ta hand om den och mata den samtidigt.
Mannen var en grävmaskinist (heter det så?) och därför var det inga problem att ta med den på jobbet och för kollegan verkade det inte vara något problem. Tänk om mannen hade jobbat på ett kontor, det hade ju aldrig gått. Men vad härligt gammeldags vi är ibland. jag blev riktigt glad av att läsa artikeln.

Senare runt fyra tog jag på mig träningskläderna och tog en joggingrunda i Kalmar stad.
Det kunde inte bli bättre, det var fint väder och det var härligt att jogga med solen i ansiktet.

Senare ikväll skall jag nog se ett avsnitt Pacific med freddan och käka något gott till. Sedan snabbt i säng för imon skall jag jobba hela dagen.

Kramar till er alla!



Svart byxa: Kappahl
Smycka: Indiska
Jeans skjorta: Kappahl
Jeans shorts: Bik bok
Klänning: Bik bok

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att du bloggar igen :)



Och vad fiiina kläder! Du är så himla duktig då det gäller designer i alla de slag! Kram

2010-04-02 @ 20:22:55
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0