En ny Start

Nu har jag hittat en underbar egen design på min blogg som jag nu ska återuppta att skriva i.
Först och främst skall jag berätta att jag nu efter hemkomsten från Schweiz, har fått en deltids-tjänst på en skoaffär. Det är himmelskt för mig eftersom jag har en enormt stor passion för Skor.
Just nu är jag rätt trött, kanske inte heller så konstigt eftersom klockan är rätt mycket. Pojkvännen sitter i soffan och kollar på The Pacific, en ny Band of brothers serie. Jag tänkte slå mig ner jämte honom och mysa lite med min lilla godispåse som jag köpte idag.
Imon skall jag träffa Fia <3 och sedan ska jag inte göra så mycket mer. Kanske om jag kommer till skott så ska jag försöka att baka cupcakes som jag blev så inspirerad av från en blogg. Jag skall verkligen försöka att göra detta så jag kan visa hur de blev.
Godnatt på er Alla!
Sovgott

Kommentarer
Postat av: tildamilda

äntligen har du börjat blogga igen, vännen :D

det var mycket roligt att träffa dig häromdagen :) kram

2010-03-21 @ 15:20:30
URL: http://tildamilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0