Hitta tid.

Jag jobbar och jobbar och jobbar. Jag vill absolut inte låta som att jag klagar för det är inte min åsikt. Jag älskar mitt jobb och har äntligen hittat något jag tycker om att syssla med.
Jag har bara inte orkat att blogg lika mycket , eller alls, som jag hade velat. Men jag vill ändra på det men jag tror att det kommer ta några veckor till eftersom jag måsta komma in i systemet och hitta min rytm i vardagen. Dessutom måste jag sätta trycket på att komma igång med att jogga två eller tre gånger i veckan eftersom det nu blivit bättre väder. Men jag är inte duktig på att pusha mig själv än.. men jag ska sätta upp mina mål och tvinga mig ut därefter tror jag det går av bara farten. Jag har upplevt samma sak fast i schweiz.
Just nu håller jag på att designa ett presentkort för butiken där jag jobbar. Jag kommer lägga fram dem imon och sedan hoppas jag på att chefen tycker om dem väljer ett. Sedan får vi se om jag därefter får designa en sko för nästa vår.
Önska mig lycka till!
Godnatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: tildamilda

living the dream! att designa en sko skulle väl alla tjejer vilja göra ;D hihi!

2010-03-23 @ 16:44:04
URL: http://tildamilda.se
Postat av: Ninni

you are living my dream darling!!! Jag är så glad för din skull! :)

2010-03-24 @ 09:59:32
URL: http://ninnitour.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad roligt!! Känns som att du verkligen får göra det du vill :) Håller alla tummar jag har för dig!

2010-03-25 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0