Helt vanlig tisdag

Jag har jobbat som en tok nu i maj så jag har verkligen varit dålig på att hålla fingrarna på tangentbordet för att skriva på bloggen.
Dels så jobbar jag, sedan ska jag hinna med att skissa på skor och hinna söka lägenheter.
Ja nu ni så letar jag äntligen efter en egen lägenhet och jag kommer då garanterat att skriva med på bloggen. Eftersom det kan bli ensamt och så. Sedan kommer jag förhoppningsvis få ett mer inspirerande och eget hem där jag kan visa plagg och inredning på ett annat sätt än tidigare.
Längtar så jag smäller av ^^,

På tal om att jag nästan smäller av, mina designade presentkort har blivit tryckta och snart skall de läggas upp på bloggen ^^.
Tro ni inte att min dröm går i uppfyllelse när jag nu skissar på något helt annat. Nämligen skor!! Jag ska starta en kollektion som kommer säljas på Arnolds och jag älskar de skor jag designat :D

Än så länge har jag tre hihg heels och skall skissa på fem till lägre, men bara två av dem skall användas.
Allt kommer tillverkas i kina och dessutom ska jag och Felicia äta och dricka gott på lördag och då skall hon får hjälpa mig med namn till skorna. Det måste vara ett bra namn som man ska ta patent på. Önska mig lycka till för det blir en klurig uppgift :D

Ha en underbar vårkväll!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Så himla spännande!! Jag blir så glad av att läsa att det går bra för dig :)

Kram

2010-05-13 @ 15:17:17
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0